21 Kasım 2014 Cuma

Balkabağından İğnelik

   Bloglarda gezinirken çeşit çeşit iğnelikler görmüştüm, hepsi de maharet isteyen türdendi. İğlenilik değilde sanki birer oyuncaktılar. Ben de onlardan birini yapmak için kolları sıvadım. Tabiki en kolay olanını seçtim; balkabağı şeklinde bir iğnelik. Balkabağı hem görünüşü hemde tadı ile en çok sevdiğim sebzelerden biridir. Neyse ne...


 Balkabağından iğnelik ilk yaptığım DIYlardan biriydi ve yapımı da oldukça kolay fotoğraflardan anlaşılarbilir. Sadece bir kaç öneride bulunabilirim; kestiğiniz yuvarlak biraz daha büyük olsa (bir tabak genişliğinde) daha iyi bir sonuç alınabilir, içine koyacağınız şey pamuk olmasın çünkü çok sert iğneler zor girip çıkıyor pamuk yerine ya elyaf yada kumaş parçaları kullanabilirsiniz. 


 Annem zamanın da dikiş ile uğraştığından evde hali hazırda kumaş rezervimiz mevcut bu tür şeyler için oraya başvuruyorum. Süslemeyi de kumaşlardan yapabilirdim lakin sert durması gerekiyordu, kumaş yerine keçe kullandım. 


 Hazır yapıyorken iki üç tane daha yapayım dedim, bitirdiğinizde fazlaca olmaları sizi ayrıca mutlu ediyor.Geri kalanları tanıdıklarıma hediye oldu. İğneler artık daha düzenli!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder